Asistentka - Forenzní služby

Na této pozici budete poskytovat administrativní podporu manažerům společnosti. Mezi Vaše hlavní kompetence bude patřit: formátování dokumentů, fakturace, práce s klientskými daty (databáze), vedení kalendářů nadřízených, organizace schůzek, organizace služebních cest, vyřizování korespondence, komunikace s klienty a kolegy z jiných EY kanceláří a další administrativní činnosti.

Co požadujeme:

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou a ochotu učit se nové věci.

  • Velmi dobrou znalost anglického jazyka slovem i písmem.

  • Velmi dobrou znalost práce na PC.

  • Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti.

  • Přátelskou a otevřenou osobnost.

  • Schopnost stanovit si priority a dodržovat termíny.

  • Týmového ducha.

Co nabízíme:

  • Příležitost pracovat v renomované společnosti v moderních kancelářích v centru Prahy

  • Přátelský pracovní kolektiv

  • Komplexní zaškolení

  • Zaměstnanecké benefity v hodnotě 27.000 Kč ročně, které čerpáte podle osobních preferencí (permanentky do fitness center, vstupenky do kin a divadel, jazykové kurzy, zážitkové aktivity, zdravotní péče, wellness, penzijní připojištění, stravenky a mnoho dalších)

  • 6 týdnů dovolené

  • Životní pojištění

  • Týmové aktivity organizované firmou (teambuilding, vánoční večírek, letní párty, sportovní soutěže a další)

Nástup:

  • Ihned/dle dohody.

Aby byla tvoje příprava na cestu s EY doopravdy užitečná, používáme na webu Cookies. Využíváním našich stránek souhlasíš s jejich používáním a uchováváním. Tady najdeš podrobnější informace.