Obsluha klientské kuchyňky

Pro naši pražskou kancelář hledáme novou posilu, která by vypomáhala s obsluhou klientské kuchyňky.

Jednou je to obsluha našich klientů během meetingů, jednou údržba kávovarů na interních kuchyňkách. Budeš pravou rukou kolegyním, které připravují naše zasedací místnosti. To znamená pomoc při přípravě zasedacích místnostní na různé meetringy, obsluha klientů, hlášení závad, doplňování zásob a údržba kávovarů na interních kuchyňkách.

Co budeš k práci potřebovat a co bude výhodou?

  • Možnost chodit na dopolední směny a odpolední směny

  • Příjemné vystupování a vhodné oblékání

  • Samostatnost, zodpovědnost

  • Týmový duch

  • Flexibilita

Co nabízíme?

  • Práce na plný úvazek - doba určitá 3 měsíce

  • Prostředí prestižní mezinárodní společnosti

  • Možnost spolupracovat s profesionály z nejrůznějších oborů

Hledáme člověka, který bude schopný nastoupit co nejdříve, ale na termínu se s tebou individuálně dohodneme. Rádi tě poznáme. Vyplň nám pár informací o sobě a my se ti co nejdřív ozveme. Díky a těšíme se na viděnou.

Aby byla tvoje příprava na cestu s EY doopravdy užitečná, používáme na webu Cookies. Využíváním našich stránek souhlasíš s jejich používáním a uchováváním. Tady najdeš podrobnější informace.