Administrativní asistent/ka pro daňové oddělení

Pro naši pražskou kancelář hledáme nové posily do týmu poskytujícího administrativní a koordinační podporu pro daňové oddělení. Vaše práce bude zahrnovat přípravu interních dokumentů, práci s tabulkami a interními databázemi, podporu při přípravě a podání daňových přiznání, koordinaci plných mocí, koordinaci smluv, komunikaci s klienty a různými úřady apod.

Koho hledáme:

Hledáme sympatické a pozitivní nové kolegy, kteří chtějí pracovat ve výborném týmu, umějí komunikovat a rádi se učí novým věcem.

Požadujeme:

  • Ukončené SŠ vzdělání s maturitou

  • Plynulou znalost českého/slovenského jazyka

  • Komunikativní znalost anglického jazyka

  • Schopnost dodržovat termíny

  • Klientský přístup

  • Přesnost, zaměření na detail

  • Týmového ducha

  • Ochotu učit se novému

Nabízíme:

  • Příležitost pracovat v renomované společnosti v moderních kancelářích v centru Prahy

  • Přátelský pracovní kolektiv

  • Komplexní zaškolení

  • Práci s moderními technologiemi (např. paperless office)

  • Zaměstnanecké benefity v hodnotě 27.000 Kč ročně, které čerpáte podle osobních preferencí (permanentky do fitness center, vstupenky do kin a divadel, jazykové kurzy, zážitkové aktivity, zdravotní péče, wellness, penzijní připojištění, stravenky a mnoho dalších)

  • 6 týdnů dovolené

  • iPhone

  • Životní pojištění

  • Týmové aktivity organizované firmou (teambuilding, vánoční večírek, letní párty, sportovní soutěže a další)

  • Flexibilní pátky

Nástup:

  • Ihned / dohodou

  • Pracovní smlouva na dobu neurčitou

Aby byla tvoje příprava na cestu s EY doopravdy užitečná, používáme na webu Cookies. Využíváním našich stránek souhlasíš s jejich používáním a uchováváním. Tady najdeš podrobnější informace.