Management Consulting vyžaduje chladnou hlavu, systematickou úvahu a perfektní prezentační schopnosti. „Když má třeba velká korporace nebo investor vstoupit na nový trh, potřebuje porozumět spoustě informací. Jde o hodně peněz, času i reputaci. A bez názoru odborníků by to nemuselo dopadnout dobře,“ vysvětluje Martin Fiala, šéf týmu Strategie EY.

V naší soutěži máš možnost nanečisto si vyzkoušet, jestli by tě práce v Management Consultingu bavila.

Co pro to musíš udělat?

1) Vytvořte s kamarády tým o 2 až 3 členech (studenti 3., 4. nebo 5. ročníků VŠ, případně čerství absolventi).

2) Přihlaste se do soboty 7. dubna 2018 přes náš kariérní web: bit.ly/EY_MC_challenge.

3) V pátek 13. dubna vám zadáme se zástupci Liftaga case study do 1. kola a budete mít 9 dnů na zpracování (prezentaci nám pošlete do nedělní půlnoci 22. dubna).

4) V úterý 24. 4. vám dáme vědět, jak jste si vedli a které týmy postoupily do finálového kola.

5) Postupující týmy pozveme do EY, kde ve čtvrtek 26. dubna, osobně odprezentujete svoje řešení před porotou vedenou Martinem Fialou z EY a Ondřejem Krátkým z Liftago (dáme vám 15 minut na prezentaci a 10 minut na Q&A). Ještě ten den vyhlásíme vítěze. A nebude chybět ani raut, Prosseco a networking s našimi kolegy.

Co za to?

Vítězný tým odměníme – 30 000 korun, možnost stáže v EY a zjednodušené výběrové řízení na full-time job.

Martin Fiala pro tebe připravil pár tipů.

Ve finálním kole se na tebe bude těšit i Ondřej Krátký, CEO Liftaga.

Ondřej Krátký, 33 let - Vystudoval VŠE v Praze, v 28 letech vyhrál zlato v největší světové soutěži pro mladé kreativce na festivalu Cannes Lions a po 5 letech zaměstnání opustil kariéru, aby pomohl založit a postupně se stát ředitelem oceňovaného českého startupu Liftago, které je dnes mezi konkurenty nejlépe hodnocenou taxi aplikací na světě. Liftago má za cíl poskytnout alternativu k vlastním autům v městech.